Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.bla bla bla

Entry | About | Board | Credit


Orang asing
Waddup guys,



K rajin plak update harini. Kesangatan kebosanan aku malam ini. So, terpetik la tajuk blog di atas. Why? Just remind me to my housemate. No no. My ex housemate. No need to mention her name. Tak mention pun classmate aku tau. Teheee.

Tujuan aku nak update pasal ni sebab aku kecewa dapat kawan macam tu. Why? Malas nak panjang lebar. It was my fault. I admit it. :) 

Aku sangat curious pelik wondering kenapa manusia ni cepat sangat berubah? 

This is so harrasing me. I just wanna forget all about this but it just keep me remind all that stuffs. Everynight i dreamt about the same thing and they came into my dream.

This is made me sad. We used to be wonderful housemate dulu and now ..... It's hard to say. I admit it. This is my fault. Ego tinggi la bawak diri what so ever la kan. 

But, i have my own reason. (: Sekali aku nak berbaik orang pandang aku sebelah mata ja, susah laaa. Aku benci orang pun tapi reti nak berbaik jugak lelama. Tp minah ni keras hati. Lame.

Then teringat time sem 1, kenapa awal2 kenal semua orang baik jaaa. Kenapa semua orang happy jaa, Kenapa semua orang tk kutuk belakang. Bila dah lama kenal perangai sebenar, macam2 jadi. 

Sedih. Sangat sedih bila jadi orang asing depan manusia2 yang pernah sekatil sebilik air sekelas seasrama sepinggan sekali dengan kita. :')

I've no one nak mengadu2 pasal benda ni. Sorry la if nampak mcm aku seeking attention bagai la. My acc my life. Hahahaha. Sigh. 6 months lagi ya Allah. Tolong la kuat kan hati aku. Lg cepat lagi bagus cause i cant stand to stay with le girl anymore. Seriously. Everyone is changed. Im so upset. 

Yg pernah rapat dah jadi asing awkward. Oh my. I've to be strong starting right now. Must. Should. 

peluk cium everyone.



Older post / Newer post